Sunday, April 24, 2011

Lawakwei Today - Bra harga 6 Juta Ringgit Malaysia

Victoria secret telah mengeluarkan bra paling mahal didunia.. dengan nilai 2juta USD .. faak.. bra harga 2 juta usd? jom tengok.. mungkin boleh tinggal dalam bra tu .. mungkin boleh letak katil dan meja makan dalam bra tu jadi tak payah beli rumah? (lagi gambar di dalam, amaran.. gambar agak seksis, tak suka jangan bukak)




10 comments:

budak awam said...

haha mahal gila!
apa keistimewanya?
macam ada berlian jew liplap2 hehe

ewanrani said...

perghhh mahal sangat..sb ape mahal tu??sb aweks tu ka...

entries terhangat>>>Bangunan Tenaga Solar Terbesar Didunia

Salmia said...

siot mahal.. dah beli mahal2 tu harus la tayang2 kt orang kan? hahahaha

amirnawawi said...

yang mahal tu bra ke yang kt dalam tu..he3

4umyfans said...

nape mahai sangat?
pelik teman nengoknye.

Amim said...

ape yg membuatkan nye mahal ? bra nye ke ? dalam nye ? haha

SYAM COOK said...

dalamnya buat mahal tu.. hehee... span dia mahal.. jangan ingat lain pulak.. heeeeeeee.......

fazlynaa said...

kwng3 :P

aw0o0o0onLeya said...

walaweh...kalo apa2 jd kat minah tu..make sure selamatkan bra dy lulu kay..ahak! :)

Mohd Fauzi Bin Seman said...

kalau aku, aku x ambik bra, aku ambik yang dalam tu dulu

Post a Comment

Post menarik dari blog blog lain yang di pilih khas untuk anda

tawaran hebat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...