Tuesday, April 19, 2011

Lawakwei Today - Volkswagen paling seksi

Volkswagen bagi aku adalah kereta yang skema yang aku tak tau macam mana nak hayati, ianya adalah mobiliti solution yang bertujuan untuk mengangkut manusia dari point A ke point B yang menjadi lagenda kerana jumlahnya yang banyak dan ketahan nya dab bentuk yang unik tapi bagi aku tak cantik.  macam orang la jugak, ada yang popular sebab berbakat dan jadi artis dan ada yang popular sebab banyak berbakti.  Aku bukan anti kereta lama. banyak yang aku minat tapi ini pendapat jujur aku untuk Volkswagen beetle.maaf ye pada peminat.Tapi Volkswagen di bawah ni adalah yang terbaik pernah aku jumpa.. seksi dan tegap.. hmppp.. i want one..(lagi gambar di dalam)






No comments:

Post a Comment

Post menarik dari blog blog lain yang di pilih khas untuk anda

tawaran hebat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...