Friday, April 15, 2011

Lawakwei Today - Moral : selalu bercakap benar (JOKE)




bob dan man telah tersesat di sebuah kawasan pendalaman dan kereta mereka rosak, setelah penat berjalan, Akhirnya mereka menemui sebuah Rumah yang besar dan mewah di dalam kawasan yang terjaga rapi. Akhirnya mereka mencuba nasib dengan mengetuk pintu rumah tersebut. Seorang wanita lewat 30an yang sangat cantik membuka pintu..

Man : Sebenarnya kereta kami rosak dan hari pun dah nak malam, kalau boleh kami nak       tumpang bermalam di sini..

Tuan Rumah : Oh.. kesian kamu berdua ni.. sebenarnya saya tak kisah kamu tumpang bermalam di rumah ni tapi saya ni seorang Janda dan rumah ni kosong, jadi tak manis kalau orang nampak.

Bob : Tak apalah. kalau tak boleh di dalam rumah, dalam bangsal tepi rumah tu pun jadilah.

Setelah hari siang mereka pun meninggalkan rumah itu dan mengucapkan terima kasik dekat perempuan cantik tu..

9 bulan kemudia man menerima satu surat yang mengejutkan dari tuan rumah yang diorang pernah tumpang tu. Man tekejut dan berlari lari mendapatkan bob.

Man : cakap betul2 bob. ada tak kau masuk senyap2 dalam rumah perempaun tu?

Bob : errr... ada man.. tapi aku malu nak bagitau kau...

Man : OOoo tak apalah.. tapi yang kau pegi guna nama aku tu kenapa...


Bob : Aku mintak maaf man, kau marah kat aku ke man,,,,

Man : Ooo tak lah.. sebab perempuan tu dah meninggal dan dia letak semua harta dia wasiat atas nama aku... :)

No comments:

Post a Comment

Post menarik dari blog blog lain yang di pilih khas untuk anda

tawaran hebat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...